15 Eylül 2019 Pazar

2 Ayda TYT`yi Bitir! TYT Çalışma Programı

Öncelikle şunu hatırlatmalıyım program kişisel bir malzeme gibidir. Yani kişiye özeldir. Herkesin kendine ait olması lazım. O yüzden her aldığınız programı birebir uygulamaya kalktığınızda sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Kendinize göre düzenlemeler yaparak onu özelleştirin ve size özel olsun. Bu çalışma programında size konuları ve izlemenizi önerdiğim youtube kanalları ile birlikte verdim. Diğer programlardan farkı da tam olarak bu. Yani konu başlığına bakıp kararsız kalmak yerine tavsiye ettiğim kanala bakabilirsiniz. İster seversiniz ister sevmezsiniz o size kalmış. Zaten alternatif çok. Tek bir kişiye bağlı kalmak kötü bir şey.
Forumlarda yorum okuyarak, videoları izleyerek en iyi ve en yeni kişiyi seçmeye çalıştım. Tabi hızlandırılmış program yapacağımız için kısa olanlarını tercih ettim. Aslında benim verdiğim şey bir program değil. Sadece bir örnek. Programı siz kendiniz oluşturacaksınız.

Sırasıyla youtube oynatma listeleri:

49 günde TYT Matematik -> https://www.youtube.com/playlist?list=PLVoSZ0D0CB3rshOQ12Qw9z8ALfFhGHwqY

29 Video TYT Geometri -> https://www.youtube.com/playlist?list=PLEZNrXIQh9YqbenFmfrXEmFU-BuIHgAJh

21 Video Türkçe -> https://www.youtube.com/playlist?list=PLEZNrXIQh9Yqeg96R1HaF-RN3z0EGHNiG

Barış hoca ile 42 videoda TYT Fizik -> https://www.youtube.com/playlist?list=PL5kIOunpmSBOXKcLiK9GN3MRd2j9_3eWs

Sadece 7 videoda Gülçin Hoca ile TYT Kimya -> https://www.youtube.com/playlist?list=PLY4TVdjpjIHk0cEqi1ezET0Rgk_aalPeT

15 Videoda Selin Hoca İle TYT Biyoloji -> https://www.youtube.com/playlist?list=PLXGAdMeDFkjmNcOTqVjs1L4W6zWlA0GiR

Not: Eğer zamanınız varsa tyt geometri için kampüs kanalı yerine kenan hocayı tavsiye ederim.

Matematik
Yeni videolar çeken bir kanala denk geldim. Yorumlarda okuduğum ve izlediğim kadarıyla gayet iyi. "49 Günde TYT Matematik" adında bir seri çekti bitirdi. Bizde bu videoları tam 49 günde bitireceğiz. Videoları izledikten sonra o konu hakkında bir soru bankasından soru çözmeniz gerekiyor. İster acil yayınları ister 3d yayınları olsun farketmez kendi seviyenize göre kaynak alıp çözün. İşte işin özü bu kadar. Ama şunu anlayın moral bozmak gibi olmasın ama 2 ay bittikten sonra yine de "İşte TYT bitti(!)" diyemeyeceksiniz maalesef. Ama şunu diyebilirsiniz: "Ben konu anlatımlarını dinledim ve bir tane TYT matematik kaynağı bitirdim!" diyebilirsiniz.

Türkçe
Şahsen Türkçe`de fazla video izleme taraftarı değilim. Bir kaynak alıp okuyarak çalışmak en mantıklısı. Ama illaki video istiyorum. Videosuz çalışamam diyenlerdenseniz. Bizim için en uygunu kampüs kanalı. 21 videoda TYT Türkçe bitiyor. Yani ortalama 3 günde 1 Türkçe videosunu izlemeniz gerekiyor. Tabi soru çözmeden olmaz.

Fizik
Fizikte ise bir çok kanal var. Sizin tercihinize kalmış. Barış Akıncıoğlu bu yaz yeni tyt videoları çekti ve toplam 42 tane. Yeni olması açısından tercih edilebilir. Tabii ki fizikle barış, umut öncül gibi kanallarda var. Onlarda ortalama 60-70 video içeriyor. Bu da günlük 1 video anlamına geliyor. Biz hesabımızı benim hocam kanalında çıkan Barış hoca üzerinden yapalım.

Kimya
TYT kimyanın ömrü 1 hafta arkadaşlar. Gülçin hoca ile 7 günde bitirebilirsiniz. Buraya tıklayarak oynatma listesine ulaşabilirsiniz. Ücretsiz pdf var isterseniz yazdırıp çalışabilirsiniz.

Biyoloji
TYT biyolojide sizin istediğinize kalmış. Selin hoca biyokamp serisi 15 videoda bitiyor. Bu da gayet hızlı olur. Tüm dersleri birleştirip aşağıda paylaştım. Bu şekilde kendinize düzen kurabilirsiniz.




Eğer hiç konu anlatımlarına başlamadıysanız bunlar sizin için başlangıç olabilir. Kusursuz bir program değil tabii ki ama en azından geç başlayanlara bir yol gösterebilir.


EmojilerEmojiler